Videor på gång

Hej
Jag vet att jag inte uppdaterat med något nytt på länge nu men sanningen att säga är att jag inte har haft tid, tyvärr. Nu ska jag dock snart skicka in nya videor som vi filmat när jag var hemma nu under novemberlovet. Det ska bli roligt med lite nya saker på bloggen och inte bara gamla videor jag hittat lite här och där i datorn. Äntligen har jag relativt bra material att presentera. Jag taggar för fullt inför uppladdningarna men det gör tyvärr inte YouTube. Det går fruktansvärt långsamt och datorn kommer få fortsätta jobba hela natten men jag säger god natt och kryper i sängs, klockan är mycket och det är skola imorgon.

Over and out :) (Celtic i Berga)

Dutch i solen utanför stallet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0